- syster är här!

Syster är här och är flummig. Tror hon har tagit något för hon är verkligen inte frisk. Nyss fick hon en skrattattack ohc jag har inte en aning om vad de var. De är rätt roligt ändå. Vi har inte hunnit göra så mycket än med 21.15 ska vi på bio och se The Bounty Hunter, den ser ut att vara kulig. Annars har dagen varit helt okej. Linnéa skjutsade hem mig på min cykel och de var inte så okej, de tog sjukt ont och var vingligt och läskigt. Menmen, nu ska jag återgå till syster igen. Adjöken! :)


- hur mycket jag än försöker glömma dig för en stund så går det inte!

Kommentarer
Postat av: linnéa

HAHAH det låter som att din syster är likadan som dig;)

Och jag vet att du gillade min skjuts hem (a)

2010-05-11 @ 13:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0