- teorilektion nu

Har kommit hem från skolan nu, äntligen. Torsdagar är så dryga. Har två långa lektioner efter varandra med lunch emellan. Inte de roligaste må jag säga. Dessutom är den första lektionen sämst. Hatar den för jag fattar inget av de program vi jobbar i, typ flash, premier eller vad tusan dom nu heter. Är alltid arg på den lektionen för de blir aldrig som jag vill. x)
Snart ska jag åka in till stan för att gå på körskolan och ha teorilektion. Känner mig inte peppad direkt då jag är trött som bara den och jag har sjukt ont i magen som jag haft i två dagar nu. Dessutom har illamåendet börja komma tillbaka nu också. Jag blir lite less! Undrar om mitt illamåeende hänger ihop med mitt andra mående. Jag vet inte. Men nu måste jag knyta på mig mina skor och gå ut till bussen. :)
Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0