- This Ain´t Goodbye

Godmorgon!
Händer väl inte allt för mycket idag tror jag, ska försöka gå ner till mormor och prata lite sommarresa med henne och hennes husbil, sen ska jag nog traska upp på tallbacka med notus och kolla lite. Vid halv tre tiden blir det stugan för att äta där och sedan vid fyra går bussen mot Umeå tillsammans med mamma som ska vidare lite mer söderut. Så blir en helkväll i Umeå men det känns ändå bra. Syster kommer dit på Måndag och de kommer bli super! Sen går vi ju inte Torsdag och Fredag så de äääägger. Nu ska jag klä på mig och börja traska runt här i Bureå ;)

Ha en bra dag!


- bus på gården igår innan vi gick till bureberget


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja ba: VA FAN! TVÅ NOTUSAR. Sen ba åhå de va Twiggy och Notus

2010-05-09 @ 16:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0