stressigt

Tjosan! :)
Har just kommit hem från en körlektion som gick super. Riktigt rolig lektion och körkortet närmar sig med stormsteg. Nästan bara teorin kvar nu. Ska börja tokplugga så jag får mitt körkort snart. ;)

Annars har väl dagen varit upp och ner. Jätte stressigt i skolan, har en mängd olika saker jag måste göra i veckan. Som pugga till historiaprovet, skriva idrottsgrejs B, skriva antingen en uppsatts om typ hälsa eller skriva de man skulle skriva för att campa, redovisning på engelskan på torsdag, plugga till svenska redovisningen på måndag, göra klart multimediauppgiften, göra klart min affisch, snacka med textkommunikationsläraren. Ja de är en hel del och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna allt. Men på något sätt måste de gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0