sur och gnällig

Skit dag! jag är inte alls på bra humör. Skulle helst vilja lägga mig och sova nu och vakna 11 ikväll för att komma på att jag kan fortsätta sova hela natten. Men icke de. jag ska om fem min springa till bussen för att åka till körskolan och plugga teori. Hoppas jag är ensam, orkar fan inte träffa en massa människor idag.
När jag kommer hem blir det ut och springa sen middag. Resten av kvällen ska jag inte göra ett skit.

Adjöken!

Förresten, vad tusan kan man göra som projektarbete? Snälla berätta, jag har inte en aning och idéen skulle vara inlämnat förra veckan!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Dom kan ha: Varför Glee är en fantastisk serie.

2010-05-24 @ 16:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0