-

Äntligen har jag internet igen. De har varit borta i någon dag men nu så funkar de.
De har inte hänt så mycket, mest bara försökt plugga och gått i skolan. Idag efter skolan åkte jag in till stan och gick där tillsammans med Tina och Linnéa ett tag tills mamma kom till Umeå. Då gick jag och hon och åt och snackade lite. Sen åkte hon hem igen och jag mötte upp Linnéa och Kim, hoppas jag inte skriver fel namn nu, jag suger på namn! Sen kom Angelica och Fredrik också och vi alla stod nere vid hamnen och kollade på rix fm festivalen eller ja, artisterna. Fast de sög så några åkte hem vid halv nio. Så nu är jag hemma och ska nog inte göra så mycket mer än att se teve och sitta här sen sova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0