.

iiiiiihhhh. (hade bara lust att skriva de).
Snart börjar allting att hända och förhoppningsvis blir de bättre också. Kanske man kan gå vidare snart. Jag är förväntansfull. Full av hopp. Full av glädje samtidigt som jag är full av.. ja, vad jag nu ska kalla de. En jobbig känsla helt enkelt.

Nästa vecka är det skola igen. Känner mig mer peppad på skola än någonsin. jag längtar till lektionerna, kompisarna, och hela allt. De är konstigt för att vara jag. Aldrig i mitt liv har jag längtat efter skolan men i gymnasiet så är jag peppad, inte alltid men någon gång sådär efter lov. Aja skit samma.
Nu ska jag fortsätta med att sticka. Jag fullkomligt älskar att sticka. De är lite tant-varning men de skiter jag i. DE ÄR KUUUUL(igt) (garnet är runt=kuligt=runt. HAHAHA)

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

kul att läsa att du saknar skolan iaf för jag hoppas att det inräknar mig ;D jag saknar dig iaf :) och vaaaa har du börjat sticka?! :D vad stickar du för tjusigt?

2010-11-06 @ 16:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0