.

Denna dag har bara bestått av promenader, stickning och gossip girl. Jag är alldeles för trött för att orka göra något annat. Jag vaknade 06.20 imorse och kunde inte somna om. Som tur är finns ju den bästa sidan någonsin som räddade allt. :)
Nu snart ska jag traska iväg på byn och handla lite nödvändigheter.  Ska nog köpa lite mer garn också så jag kan började med pappas sockar. Sedan ska jag lägga mig och se gossip girl igen och sticka klart min mössa. Den är asfin ;)

Nu orkar jag inte skriva mer. Finns inte mycket intressant att säga. Eller jo, TAGGA SISTA SKOLVECKAN FÖR DENNA TERMIN!! :D

- diggar de lika mycket som notus är cool i mina bills, alltså asmycket! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0