FÖRBANNADE SJUKA!!

Hatar att vara sjuk! Sjuka kan ta sig någonstans. Jag hatar att ha ont i halsen man kan inte göra ett skit, inte äta, inte andas, inte prata, INGENTING. jag som älskar att prata och äta. Kan inte göra ett piss. Halstabletterna har typ slutat funka, teet funkade när jag drack de men inte efter. Någon som har tips på kurer som gör så halsen mår bättre?
Blir då ingen skola för min del imorgon, jag som hade taggat den och träffa angelica och linnéa + en till :], men nej då ska jag bli sjuk. Så himla typiskt. Nu håller jag på att febersvettas bort så jag ska gå och lägga mig igen och se något värdelöst program. Syrran varför tog du med dig alla dina filmer när du flyttade? OCH TA HEM HÅRDDISKEN INNAN JAG FÅR ETT PSYKBRYT PÅ DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG VILL HA DEN HEMMA NÄR JAG ÄR SJUUUUUUK!!!!!!!!! Imorgon ska jag tvinga stefan komma förbi med syrrans usb innan han åker till jobbet så jag kan lägga in filmer där i alla fall. så jag har något att göra. :o
Nej, åter till sängen!

Kommentarer
Postat av: Glitterslingan

inge bra du är sjuk:( boo for realz!

MEN om du vill får du slagga hos mig i helgen för mina päron hade inget planerat som skulle störa det. så, om du fortfarande är sugen så får du komma :D:D

2010-12-01 @ 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0