Glad glad glad

Goddagens min små fjärilar. :p
  • Huvudet värker
  • Kinderna är röda och kalla
  • mina händer är kalla
  • De är MASSOR med snö
  • Saknad
  • orättvisa
  • Notus
  • Ovisheten
Fyfan vad jag mår bra, trotts allt skit som är just nu så mår jag hur bra som helst idag. Jag älskar snön ute nu. Jag älskar när kinderna är röda efter att man varit ute, jag älskar att de är -10 men inte ens känns som -10 utan mer som -5. Idag älskar jag till och med att jag är bakis, för vad gör egentligen om man är bakis? Ingenting, de finns ju så himla mycket värre saker. Så idag är jag glad att jag är bakis. Gosch vad jag är glad. Glad glad glad. De är dagens ord - Glad! Glad glad.
- Mattis och soffan
Väntar på att mattis och soffan ska komma, då ska vi ta och hämta pojkarna och dra iväg på leos. Fy bubblan så kul! funderar om jag ska ta med mig systemkameran också och fota de små liven (inklusive mattis och soffan). Fick just ett ilsket mess av mattis som säger att de måste skotta fram bilen. Haha.
Adjöken mina små fjärilar jag måste borsta mina stackars små tänder innan dom blir uppätna av tandtrollen. :D

Kommentarer
Postat av: korvstuvningen

BRA DU ÄR GLAD!"!!

2010-11-27 @ 14:45:36
Postat av: angelicaaa

galet bra att du är glad nea! :D

2010-11-29 @ 12:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0