Hela själen var bruten

Just nu är jag så glad!

Taggar morgondagen, kanske inte skolan precis eller jo egentligen för det är näst sista skoldagen på läääänge, men efter. Ska förhoppningsvis sova hos Mattis och Sofia då om de kommer hem från träningen tidigt och orkar med mig efteråt.
Just nu är mimmi (katten) helst galen och ska ha all uppmärksamhet och bli kliad men jag har inte riktigt tid för henne. Nu bet hon mig i hakan också. Fast hon är rätt söt även om hon biter mig och är jobbig! :)
Ska snart ta och krypa ner under täcket och slockna. Bara försöka fixa klart allt jag behöver göra som jag måste fortsätta med nu. Adjöken! :)



Ps. Vet ni hur jävla sugen jag är på att pierca tungan nu när linnéa har gjort de? HELT GALET SUGEN!!! Dessutom vill jag tatuera mig igen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0