I det fina tunna ljuset står jag och väntar tyst (men jag är inte så tyst egentligen för jag är väldigt GLAD just nu och jag peppar morgondagen (fast imorgon när jag ska kliva upp 05.20 peppar jag nog inte så mycket). :D

OCH MÖSSAN ÄR KLAR!! WIIIIHOOOO :D

Jag är glad, mössan gör mig glad, du gör mig glad, jag gör mig glad, ni gör mig glad, alla gör mig glad just nu men den som gör mig mest glad just nu är ändå gossip girl, mmmiiiiiiiiihhmmAAH (stäng läpparna dra in luft genom tänderna (och självklart läpparna tröghuvuden) och i slutet (när ni känner att ni inte vill suga in luft längre) så smackar nu)! WIIHOO igen :D




Kommentarer
Postat av: angelicaaa

är det där bilden på linnéa? :) den va jätte fin iaf :D

2010-11-08 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0