I was born to tell you I Love You

Dagens planer är att:
  • Gå en promenad med Notus
  • Lämna notus med daniel
  • Åka till stan
  • Hem
  • Gå till mattis för att mata kissekatterna
Sen är planerna slut.  Fast jag funderar på att samla några och dra till boda borg problemet är bara att jag har de lite knapert. Eller egentligen inte men de jag har på sparkontot måste sparas. Kanske får skippa den tanken om boda borg ändå. Jag hittar nog på något ändå.
Nu ska jag göra första punkten på listan. Eller nej de ska jag inte alls. Den första är egentligen att väcka hunden. De kan bli ett problem, han är nämligen hur trött som helst och bara gnäller åt mig direkt jag kommer nära och ska försöka väcka han. Inte normal hund de där! Aja, jag ska ta på mig stridsdräkten och försöka!
Adjöken!
- Bild från i helgen när jag gick en promenad till oxviken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0