Julsnack

Det är första advent, första ljuset är tänt. Första julstämningen kom idag när jag gick ut till köket efter att jag vaknat och såg julpyntet och alla ljus som var tända. Ååååh vad jag älskar tiden före jul. Julafton är lite sådär, de är mysigt, de är kul med julklappar men de har varit allt för mycket på julafton genom året så den där stora glädjen kan jag inte riktigt känna när de är julafton. Men i år längtar jag faktiskt jätte mycket till jul, de kommer bli så mysigt att fira julafton i NY. Se allt julpynt i den staden och sen spendera den med bästa vän + två andra sjukt bra människor! Åh vad mysigt!

Kommentarer
Postat av: linn1

mysipysi med jul:) hoppas du kommer till skolan imorgon så man får träffa dig innan du åker?

2010-11-30 @ 11:53:47
URL: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0