Liiiiista, som har ett L i sig som Linnea.

SKULLE DU HELST:

1.       Pierca tungan eller läppen? tungan!!!!!!!!!!!!!!1 helst nu på en gång!!!!

2.       Vara seriös eller oseriös? oseriös, helt klart! fast om jag behöver vara seriös är jag ju de

3.       Dricka grön eller röd mjölk? grönt är skönt

4.       Brinna upp eller drunkna? jag vill inte dö:o

5.       Umgås med dina föräldrar eller vänner? beror på, just nu vill jag helst inte vara hemma

 

SVARA ÄRLIGT:

1.       Tycker du om någon nu? ja :]

2.       Har du skolkat? ja

3.       Varmt eller kallt? varmt, 1000 grader helst

4.       Soligt eller regn? Självklart soligt

5.       Fanta eller cola? Cola.

6.       Är du nyttig av dig? Jag försöker. Och jag lyckas nästan typ :o

 

OM MIG:

1.       Vad heter du? Linnea, kallas Nea.

2.       Syskon? Syster -emmablemma

3.       Var bor du? Bureå/skellefteå. Världens tråkigaste samhälle/stad

4.       Hur många barn vill du ha? 2-3 kanske

5.       Vill du gifta dig? vet inte riktigt :S

6.       Favorit tid på dagen? ofta man har en favorit tid på dagen´? :o

7.       Humör just nu? blandat

8.       Sugen på just nu? Är inte sugen på ett skit :o

9.       Vilket shampoo använder du? Inte en aning, de är slut för tillfället, vette fan hur jag ska göra imorgon när jag ska duscha, kanske får springa ner på byn om jag är smart ;)

 

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1.       Pussat någon? nepp

2.       Sjungit? Johodu, sjöng en trudilutt för mattis och sofia ikväll ;)

3.       Blivit kramad? jo

4.       Känt dig fånig? Inte mer än vanligt :D

5.       Saknat någon? Alltid

6.       Dansat galet? nej :o

7.       Klippt håret? Noep

8.       Gråtit? Inte de heller

 

GREJER:

1.       Har du blivit jagad av polisen någon gång? Nej, men skulle vara lite spännande ;)

2.       Har du en hund? Ja, världens bästa<3

3.       Sover du helst ensam eller med någon? Med någon, fast de är alltid sköntatt sova ensam ibland :)

4.       Tror du på spöken? Ja

5.       Är du mörkrädd? Inte lite heller

 

6.       Vad vill du ha just nu? Vinterskor och 22 december:D

 

KOMPISAR:

1.       Har du någon bästa vän? Ja, världens bästa bästa vän :D

2.       Är du ofta med dina vänner? Ja typ

3.       Vad brukar ni hitta på? De är ju olika xD

4.       Kan du vara dig själv med dina kompisar? Absolut :)

5.       Vem vet mest om dig? Felle

 

OM DIG:

1.       Hur gammal är du? 18 :D

2.       Hur lång är du? 170

3.       Vart bor du? skellefteå/bureå, har jag inte svarat på den här frågan en gång redan? :o

4.       Är du nöjd med ditt rum? Ja, eller jag skulle kunna ta bort lite saker i mitt rum och sätta upp fler bilder på väggarna, men de får bli när skrivaren vill sammarbeta igen

5.       Vilken är din riktiga hårfärg? vet inte riktigt :o

6.       Vad väger du? Tror du jag säger de här dumhuvud xD

7.       Har du någon sjukdom? Nej, jag är frisk som en nötkärna (om nu dom skulle vara friska?xD)

8.       Är dina föräldrar skilda? Njet

9.       Gillar du skolan? Är något less på den

10.   Hur svarar du i telefon? Hallå

 

VAD:

1.       Åt du senast? Wook ;)

2.       Drack du senast? Vatten

3.       Har du på fötterna? Strumpor och tofflor :]

4.       Lyssnar du på just nu? musik

5.       Gillar du mest hos dig själv? min tatuering? :p


Kommentarer
Postat av: angelicaaa

neeeaaaa!! :D är du intresserad av någon?!?!?!?!? :D:D:D

2010-11-17 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0