Love is hard

Jag vet inte vad det är med mig, känner mig bara så less på allt. Less på allt trassel.

Ikväll kommer Mattis och Sofia på middag, jag och mamma ska bjuda på fisk. Är inte alls peppad på fisk men tydligen är mattis och sofia de. Dom kommer nog få mig på bättre humör också. Har varit på veterinären idag med notus också. Och fortfarande vet dom inte vad det är för fel. Stackars min lilla vovve <3. På väg till veterinären började farmor och farfar bråka om farfars hörapparat. Rätt meningslöst att bråka om men tydligen så ville dom bråka om de. xD Dessutom blev de strömavbrott på praktikplatsen idag och alla satt typ i chock aslänge och jag ville garva ihjäl mig men de var ingen som skrattade, alla var asallvarliga så jag fick lov att hålla inne skrattet. Som tur var skrattade mattis åt mig. Tack snälla mattispattis :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0