min fis

Åkte till veterinären idag med skutten, bussresan gick hur bra som helst, vägen dit gick bra, där gick mindre bra. Han var livrädd lillfisen (ja, han fes inne i veterinärrummet (detta är inget skämt de var en högljudd jävel fast den stank inte som gårdagens fis som kom från notus) min. Han ville inte alls hoppa upp på bordet så vi fick lyfta han, sen när vi skulle ut och väga fisen (HAN VÄGER 34 HELA KILO!!!) så slet han som aldrig förr, jag har aldrig varit med om dess like, om Bamse (mormor och morfars schäfer(som dom inte har kvar) slet mycket så var han lindrig mot för vad notus slet idag, jag flög som en vante bokstavligt talat. Han darrade som ett asplöv också - stackaren (ni som inte tycker synd om min hund nu kan ta er någonstans, de är/var jätte synd om han!!). Fick inte svar på de jag ville, fick bara kanske svar och något grejs som jag ska hämta ut ikväll på apoteket. allt detta lidande för min stackars lilla fis gick på 500 jävla spänn!! Plus att grejset kommer kosta 3 triljarder. De som säger att hundar inte kostar kan sätta sig på en stolpe och sitta där och skämmas, fast jag kan säga en sak: alla pengar är värda för fyfan vilken glädje hundar ger en, speciellt min fishund! :)



Kommentarer
Postat av: Toodles

Stackars lilla fishund :(

epic med fisar dock :D

2010-11-03 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0