Nov. 21, 2010

Godkväll mina kära :)
Dagen har sätt ut som så att jag vaknade (nähä gjorde jag:o), fikade, gick ut med notus, mamma och pappa drog iväg till syrran och jag började med hemprovet. Får ett sms från mattis om att de ska komma över vid halv ett. tjugo i - kvart i ett ringer mobilen och jag måste in på jobbet och jobba lite. WIIIEHOOO en tusenlapp till i fickan ;)
När jag slutat kom mattis och sofia till konsum och följde med mig hem där jag åt middag och sen såg vi på ensam mamma söker och åt en massa godigheter så som, popcorn, glass och kladdis. Vi är inte smala direkt. Blir att skärpa till sig lite nu innan jul och NY. Ska träna jäkel!!
Nu ska jag slå på en film och sova, är såååå trött.
Tack för den kuliga kvällen i fredags! Den klådde många kvällar på lång lång tid. :)

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

as roligt! :D vi är så bra på att styra grejer nea ;)

2010-11-23 @ 17:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0