Please don´t leave me

Skola idag, pigg som bara den. Fast på GKn blev jag arg och sur för skitjävlafittkukballecp skoldatorn dampade sönder så jag dampade sönder ännu mer och ville slänga den i väggen men jag hejdade mig. I stället gick jag därifrån. Duktig som jag är ;)
Åkte med en tidigare buss hem till skellefteå där det var möte på schemat. Två timmar. Tre stycken. Vågade dom andra två säga något? Nja inte precis. Varför gå dit när man bara sitter tyst? Värt? Nej, kommer inte ge ett skit för dom om de bara är jag som pratar. Men de är väl deras problem. Förhoppningsvis blir vi fler och folk vågar öppna sina käftar.
Fick världens ångest på bussen också, sån där ångest jag hade konstat i flera veckor för ett tag sedan. Inte kul. Jag kröp in i min mysiga jacka och stängde ut verklighetern som jag gjorde förr... :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. du blev upprörd på GK'n

2. gillar jack-metoden

3. din jacka var jättefin!

4. u rock!

2010-11-08 @ 21:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0