See you soon

Jag skrev just ett helt inlägg och när jag ska publicera de så låter de POFF så är allt borta, inte heller har skit blogg.se sparat de heller som i vanliga fall. :(
Skrev i alla fall någon om att jag missade bussen idag när jag verkligen var tvungen att åka med den eftersom jag skulle till tandläkaren idag. Och där konstaterade dom att jag hade början på hål så jag ska borsta tänderna fyra gånger om dagen (enlig mig själv då). Den kommer gå varm vill jag lovar för jag tänker då fan inte ha ett hål!! De verkar vara så hemskt att behöva laga hålet :(
Annars så går dagarna, jag försöker att inte tänka så mycket. Försöker se framåt och inte bakåt - men ibland är det jävligt svårt. Fast egentligen ska man inte klaga, jag har det jävligt bra ändå. Så jag tackar och bockar för mig och säger att jag skriver sen när jag har tid. imorgon ska jag träna (förhoppningsvis) och redigera 150 bilder.Taggad till tusen? Njet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0