Torleif

Efter en kommentar från min kära vän Torleif (med detta namn och jag dog av skratt en stund) måste jag skriva ett inlägg om han/hon(?)! Först säger jag bara: HAHAHAHHAHAH DITT NAMN ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN!!! Och sen säger jag såhär: Du är totalt jävla bra, har aldrig mött en människa som är så rolig, omtänksam, snäll, trevlig, kul (visst, kul och rolig är samma sak men alltså jag var tvungen att skriva de igen) och helt jävla sinnessjukt underbart fin snäll vän. Man har aldrig tråkigt med henne (eller ja, han kanske man ska säga fast de är en hona) och de enda man gör är typ att skratta och dricker kaffe på morgonen när det är skola, självklart gör man massa annat också men de orkar jag inte skriva för man hinner göra så mycket under en dag. :o Men ja, torleif är en vän jag alltid kan lita på och jag vet att hon (eller han fast hon) alltid finns där för en. Och jag är så sjukt glad att jag har dig kära vän! (alla andra av mina vänner såklart också, ni alla är bäst!) :D

Kommentarer
Postat av: ::DD::D:D

wiiiiiiiiie, nu blev jag gladis! du vet att jag tycker detsamma om dig också :) helt awesome att du finns!!

2010-11-04 @ 11:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0