Tunga eller tatoo?

Jag fattar ingenting just nu, visa vad du vill istället för att visa två saker. Vill du eller vill du inte?



Jag har ett STORT problem. Riktigt stort. Alltså världsstort.
Det är såhär, som ni redan nu vet, att jag vill både pierca tungan och tatuera mig. Men ekonomin tillåter mig inte att göra båda sakerna innan jul. Så jag behöver er, mina små gulliga vänner, hjälp. Vad ska jag göra först?
Dessutom har jag ett till litet problem, ifall jag piercar tungan känns de som jag härmar dig linnéa. :o
Tunga eller tattoo?
(snodde tungan från google)

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

jag tycker att du ska tatuera dig för det känns som att du har pratat om att du vill det mer än vad du har pratat om att pierca dig :) men samtidigt kan du ta bort piercingen men inte tatueringen men då säger jag såhär att du redan har tatuerat dig så en till tatuering! :D så nu var det sagt ^^

2010-11-25 @ 17:15:46
Postat av: Fellee

Jag tycker att om du ska göra det innan jul så äre bättre om du piercar dig ;) För vi kan ju inte fara till NY och du ska ömma i hela kroppen ;) HAHAH (A) Men var ska du i så fall göra den nya tatueringen? :D Och vad? :)



BTW :O Jag känner att jag ligger liiiiiiiiite efter i skvallret på sista tiden så det blir ett korsförhör på söndag <3

2010-11-26 @ 18:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0