22.55

Nu har jag en vettig mobil, har fått ta mammas gamla då hon fått en ny så jag kan äntligen smsa utan att skämmas över att visa upp mobilen.
Jag har mimmi (våran katt) nedanför mig som skriker att jag ska klappa henne, bäst att göra de innan hon börjar bita mig i håret på nätterna som förut.
Förresten glömde jag säga att jag har bestämt mig helt och håller nu för vad jag ska tatuera, fast först ska jag og pierca tungan, bara de att jag inte vågar riktigt. Jag är rädd för smärtan. x)

Godnattens! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

De känns inte att ta i tungan enda som känns är då man biter fast i smycket de gör fruktansvärt hon så försökt dej inte på att tugga nåt :p

2010-10-22 @ 14:34:12
URL: http://jagochtwiggy.blogg.se/
Postat av: angelica

vad är det jag ser? :) pierca tungan och tatuera dig igen?! :D vilken text blev det?

2010-10-23 @ 12:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0