domdudomomduuu

Igår kvar det kanel bullens dag och idag är det kråkornas dag! Hoppas ni har fått kråka mycket :)
Skolan idag var som vanlig, lektioner lektioner och lite mer lektioner och raster däremellan vi fick också mat där som vanligt. Åkte hem med bussen. Lagade mat, korv och stuvade makaroner, mmmuuuuummmsss! Sätt ett glee avsnitt och nu sitter man här igen. Ovanligt, njaaaa. Fast innan så har jag målat mina naglat. JIIIHOOO ropar ni då. och då sopar NIIHOO för det blev inte bra. men de får sitta kvar, jag får gömma naglarna inte mer med de. :D

Ha det bra!
Adjöken.



- ta mig tillbaka <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är absolut den kråkigaste jag vet :D

2010-10-13 @ 14:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0