.

Snälla Snälla Snälla Snälla Snälla
säg att operationen går/kommer att gå bra..

Jag är hemma i Bureå tillsammans med mamma. Det är skönt, jag kan slappna av och bara vara. Behöver inte rätta mig efter någon eller något, kan lova er som aldrig bott ifrån era föräldrar: Det är inte så kul som ni tror att det är att bo hemifrån, man måste städa, diska, laga mat, göra ditten och datten. Man måste tänka på allt och ingenting samtidigt som man har tusen läxor + tre miljoner andra saker man måste göra inom en snar framtid, helst nästa minut. Så njut av att bo hos era föräldrar, njuuuut så mycket ni bara kan för snart står ni på egna ben.

Visst ska inte jag klaga egentligen eftersom jag valde detta själv, ingen sa att jag skulle flytta eller inte skulle flytta. Det var helt på egen hand jag valde att lämna bureå och fly(tta) till Umeå. Och det har varit/är helt underbart, har helt otroliga kompisar där (och självklart ni här uppe också är helt galet otroliga) men man når kanten på berget ibland och det är inte så lätt och så underbart alla dagar och jag är där nu. Det händer för mycket i mitt liv just nu, allt från skola, till jobb, till jobbiga händelser i mitt liv som pågår just nu, till de förflutna, till ja, det mesta. Så nu skulle det vara skönt att få bo hemma och gå skola i skellefteå, bli omhändertagen när man kommer hem, inte behöva laga mat, diska, städa och sånt varje dag.

Och jag menar inte att det bara är piss och blä att bo själv eller ifrån sina föräldrar för det kan vara så jäkla skönt också, men får göra hur fan man vill. Vara ute hur länge man vill och allt sånt. Det är skönt att bo i egen lägenhet fast ibland är det ännu skönare att bo hemma hos mamma och pappa.

Pappa sa i helgen att han är rädd att jag ska bli helt slutkörd, och jag hoppas för allt i världen han ha fel, men just nu känns det som jag är på god väg. Men det kommer bättre tider kan jag lova, det gör alltid de, efter regn kommer solsken som man brukar säga!

Nu blev det bara ett babbelinlägg men kände att jag bara behövde skriva lite och de är ju de denna blogg är till för. skriva av mig, även om jag kan inte skriva av mig de allra hemligast så kan jag skriva de som jag vågar och kan vara öppen med.


- Älskade mamma <3


Och förresten: sdåeijgå<svmrui<sgå<invå<uisghknåcfuivhårfgn på dig kevin, du gör mig så fruktansvärt jävla illa än idag för ditt jävla piss beslut du tog. Jag kan fortfarande inte fatta hur du kunde!
Det värsta en människa kan göra är att ta sitt eget liv!


Kommentarer
Postat av: linnéaj

Du gör det bra, du gör allt bra :)

2010-10-04 @ 22:12:07
URL: http://infantilisk.blogg.se/
Postat av: angelicaa

du är duktig nea som orkar med allting :)

2010-10-05 @ 16:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0