.

Vad jag blir less, det är ingen som taggar någonting. Vad man än ska göra så är det ingen som ställer upp på det. Och om man skämmer ut sig lite, vad fan gör de? Du lever ju bara en gång varför inte ta vara på de och göra roliga saker så som att skämma ut sig lite då och då. Jag kan lova att man inte dör av det. Och ja, jag menar just nu en speciell sak. Så ni andra som inte har med saken att göra kan sluta ta åt sig om ni nu inte vill ta åt er, de bestämmer ni väl själva.

Jag är inte gladast just nu för allt går bara piss dåligt. men jag taggar ikväll, kommer bli grymt kul. Bara jag hittar någon som kan köra oss till stan så är det lugnt men det har jag kanske gjort nu så. Vid fyra ska jag iväg till min kusin som fyllde år i veckan och umgås med henne för hon skulle typ vara själv hemma. Fast nu ska jag försöka göra en present till henne, bara vi har lite färgpatroner så ;)

Adjöken och ha en super dag, de ska då jag ha. :)


- bilden är från 2005 kanske. Mattis och jag x)



Kommentarer
Postat av: HEJ

vad menar du nu? :O

2010-10-13 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0