häst ämne


Ligger i soffan och degar, som man brukar säga eller inte jag då för jag är inte så töntig (förutom nu då, jag fick en släng av en tönt-släng). Syrran ser något kul program så jag ligger och flabbar eller ska jag säga gnägga (som synonymer.se föreslog) åt de lite då och då. Just nu har ena just varit på lassa så den andra sjunger för henne. Kuuul!!!
Snart är de ett förträffligt program, vad de är kan ni få lista ut själva. Så elak är jag idag! Mohahaha!
Vi var i studion och fotade idag på hålet men som vanligt har jag inga bilder på den här datorn så om jag hinner och orkar gör jag de imorgon på skolan, eller på kvällen när jag kommer hem, ska ju hem till bureå imorgon då jag inte ska på skolan på fredag.
Nej, nu ska jag trava vidare på denna stora planet - internet, för att se om det finns något intressant. 
Har ni tänkt på när ni läst detta inlägg att synonymer.se tycker om att ha synonymer inom häst ämnet, till exempel gnägga (skratta) och trava (traska=gå).
So long!



Kommentarer
Postat av: linnéja

Isåfall gnäggar du på medans dagarna travar....

2010-10-20 @ 23:31:48
URL: http://infantilisk.blogg.se/
Postat av: angelicaa

hahah vilket inlägg ;D kul! ^^ du ser dig själv som en häst alltså? :P

2010-10-21 @ 09:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0