Hela min helg

Fredag: Kom hem till bureå vid tre tiden, åkte vid fyra tiden till stan för att umgås med felle. Vid sju tror jag kom Ludde och victor och såg Idol med oss och vi hade mysigt. Synd bara att en viss person skulle förstöra typ det mesta men det var kul att träffa dessa människor! Sen var Linnea i stan så snäll och underbar som hon är hämtade hon mig och körde hem mig. Tack Linnea, felle, ludde och victor! :)
Lördag: Blev väckt vid tio tiden utav att mobilen ringde, mamma undrade om jag ville följa med ut i skogen och plocka svamp men jag sa nej. Resten av dagen till två vet jag inte riktigt vad jag gjorde, tror jag var hos anna. Sen drog jag till min andra kusin Isa som var själv fast sen kom min tredje kusin dit och vi umgicks en stund innan jag var tvungen att fara hem för att hinna göra mig klar. Vid åtta kom folket och jag fick världens överraskning. Och de var felle. Hon skulle egentligen inte komma men dom lyckades få hit henne :D. Vi var här till elva då vi åkte in till stan och gick på olles. Vi begav oss därifrån vid halv två då vi fick på frasses och jag ringde en taxi för att ta mig hem, ingen annan var nykter och kunde hämta mig.
Söndag: Vaknade i stugan och vi började göra oss klara för att åka hem. Kom oss hem. Vet inte vad jag gjorde. Åkte till anna. For hem, åt, rensat en massa svamp, varit ute med notus, rakat notus, smörjt notus med jodopax och nu sitter jag här. Ska snart tvätta av mig gårdagens smink som jag inte har orkat tvätta av mig än och krypa ner i soffan och se teve. Förresten fick jag världens godiaste mat idag - lasange. Mums!


Kommentarer
Postat av: angelicaa

fin bild :P

2010-10-12 @ 18:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0