Helg helg helg, ja, helg helg helg

Tjosan! :)
Hade tänkt visa lite bilder vi tog i studion i onsdags men så kom jag på att jag har dom på min dator och inte den här. Typiskt, när jag var peppad på att visa något så går det inte. Har inte en aning om vart jag har något usb heller så då går det ännu sämre, och hårddisken blir bara jobbig att före över på. Ja, jag är lat :P
Om jag ska köra på detta spår med att vara negativ så tänkte jag också säga att min mobil laddare har gått sönder så det suger ännu mer än att jag inte kan visa er bilderna. För då kan jag inte smsa någon, inte ringa någon, inte göra ett skit. Jag måste vänta enda tills imorgon innan jag kan använda min mobil.
Men för att säga någon mer positivt är att jag taggar fotografiska bilden imorgon, de är dessutom min enda lektion så jag slutar tio i elva, för att vara ännu mer positiv då blir det helg imorgon, och om jag får vara ännu mer positiv så TAAGGGGAA LÖÖÖRDAAAG!! :D
Och för er som undrar har jag skrivit en ny låt, den går som rubriken heter. Melodin får ni hitta på själva, det enda kravet jag har för att ni ska få sjunga den är att den ska vara glad, positiv och taggande. Alltså melodin. Sen får ni bestämma heeeelt själva, förutom texten då som jag redan har skrivit.
NU blir det adjöka på er och säga godnatt, jag ska inte sova än men det blir godnatt för bloggen, den ska inte uppdateras mer denna ljuva afton. Så ni säger jag GOOODDDNAAATTT!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0