Here comes the sun

Den här dagen har varit smockad. Först som ni vet jobbade jag fram till klockan 13. Därefter for jag hem, åt lunch och ut på en promenix med vovven. När jag kom hem var det bara att göra sig klar för vi åkte till piteå där vi gick ut och åt med släkten. Övningskörde hela vägen dit och hem. När vi var klara på resturangen åkte vi hem till Britta och åt efterrätt och umgicks lite med folket. Sen hem igen och nu är vi hemma. Ska krypa ner i sängen nu med djuren. <3 Jobbar 6-13.15 imorgon så det är bästa att sova nu då så man får lite sömn i veckan inför veckan i alla fall. Kanske inte är så död som jag varit de senaste veckorna och somnat i soffan vid åtta tiden. :p


Godnatt!

- snygghunden i somras. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0