Jag saknar min, jag saknar din

Sitter med hårfärg i håret och väntar på att tiden ska gå så jag kan skölja ur de. Är rätt nervös eftersom vi inte hade tillräckligt med färg hemma. Så om det inte blir bra får vi åka på byn och köpa någon annan färg. x)
Ikväll blir det fest som jag skrev igår. Annars kommer det inte hända mycket idag. Har varit ute och gått med Notus och gixer, gick till byn och träffade Anna. Och då kom det just en gubbe som började bråka med Anna fast hon var hur trevlig som helst. Vissa människor alltså!




Kommentarer
Postat av: angelica

kul att du ska färga håret! :) vilken färg? och vad för fest? :p

2010-10-23 @ 12:04:34
Postat av: Felle

Hade du kul på festen? :) Var det en klassfest typ? :) haha jag har inte heller en blogg så du får svara på mitt som du svarar på Angelicas :) Nog för att vi typ hade samma fråga men ;)

2010-10-23 @ 19:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0