memento mori

Var varit på resande fot (HAHAAHA askul! Passar till min "ras" (eller vad jag nu ska kalla att jag är, min kultur, nja, min bakgrund, nja, alltså de jag menar är typ som en mörkhyad, de är elakt att säga ras men jag hittar inget annat ord just nu så jag säger min ras) ) hela dagen känns de som. Först till skolan och de var en galen dag, riktigt kul dag! Sen hem till ånäset, nästan direkt åka till bureå där syster ska hem och göra olagliga saker och hämta vinterdäcken då de talas om att de ska snöa imorgon. JIIIHOOO! Sen åkte vi till lite folk och sen hem igen till ånäset. Väl där så funkade inte portlåset så vi fick ringa på vaktmästaren fast då testade syrran klättra upp för balkongen och vår dörr där var öppen så hon gick genom och fick upp dörren och tillslut fick vi även ut nyckeln som hade fastnat där. Lyckad kväll alltså xD
Nu ska jag lägga mig och lyssna på musik och sedan sova. Jag älskar att sova! De bästa som finns!



Kommentarer
Postat av: linn1

hahah lät som en något mer spännande dag :D

2010-10-14 @ 10:12:26
Postat av: angelicaa

hahha shit klättrade hon upp genom balkongen? ;D fränt ^^

2010-10-15 @ 09:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0