notus <3

Mysigaste natten på länge. Somnade när notus låg och myste nära mig igår kväll, vaknade vid sju att han ville upp i sängen igen (han står och gnäller vid sängen när han inte får plats och vill upp), så jag la mig mer in mot väggen (om jag ligger längst ut puttar han ner mig x)) och han hoppade upp och la sig. Sen vaknade jag av väckare vid åtta så låg han fortfarande kvar och sov, han var himla söt <3 jag kurade in mitt huvud i hans päls och myste fast sen tvingades jag gå upp för att hinna. När jag sen kom tillbaka från duschen så bredde han ut sig så han såg ut som en stor gul tax och ville jag skulle klia han. Så jag kröp ner en stund till :] Nu har jag och han ätit frukost, eller han har inte ätit sin utan ätit av min, x)
- den gula mysiga taxen :)

Kommentarer
Postat av: angelicaa

hahha såå söt :) ^^ djur är underbara ibland :)

2010-10-15 @ 09:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0