Potatismos <3

Har just kommit hem från skolan. Fick lov att stanna längre på skolan eftersom jag hade utvecklingssamtal. Men de var ju bara lugna puckar. Eller hade lite klagomål men de tänker jag inte ta upp här faktiskt.
Ska försöka hitta något att äta till middag, kommer nog bara bli typ mackor för vi hade inte så mycket annat hemma, eller jo men jag orkar inte laga eget potatismos, fast nu överväger jag om de är värt att göra eget potatismos för potatismos är så himla gott. Pressa genom tänderna är typ de bästa. Och fiskpinnar till. Himmelriket, okej kanske inte men de är huur gott som helst.
Förresten så måste jag bara säga en sak, när vi ändå talar om mat. Jag ÄLSKAR mat, lika mycket som jag älskar att sova. Oj vad fet jag lät där, men de tar jag för Mat är det bästa just nu! :D

Kommentarer
Postat av: angelicaa

hahah pressa genom tänderna ;D det lät trevligt :P

2010-10-20 @ 12:04:24
Postat av: linnéaJ

du har potatismos på kinden?

2010-10-20 @ 13:32:28
URL: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0