Freedom comes when you learn to let go

Hemma i Bureå nu eftersom det inte är någon skola för mig imorgon. Istället ska jag på samtal imorgon och det känns väldigt bra, kanske får ut lite av allt jag känt i veckan, för denna vecka har inte varit rolig men nästa vecka kommer bli mycket bättre, hur vet jag inte men jag bestämmer de nu (alltid bra att tänka positivt). Fick typ en ångestattack på bussen idag, inte kul! Kändes som om någon gröpte i bröstet och som om någon tryckte samtigt som någon slet ut luftvägarna på mig.
Nog med sånt prat, imorgon blir det fest för gamla klasskompisar, spännande ska det då bli och Kul att träffa gamla klasskompisar faktiskt. :)
Nu ska jag ge notus mat (om han inte fått se) och se One tree hill. vad jag längtat! Sen ut med notus, hämta mamma och sen ta på mig pyjamasen och krypa ner under täcket och mysa med bästa vovve! <3

Ha det bäst!

Jag saknar dig fortfarande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0