lista

13. HAR DU:
Ett förhållande: nepp
En bästa kill-vän: En bra killvän, min bästa vän är en kvinna :)
En bästa tjej-vän: JAA, världens bästa dessutom :D
Dejtat en av dina bästa kompisar: Hah, nej xD
Blivit kär vid första ögonkastet: Noep
Fått ditt hjärta krossat: -
Haft ett one night stand: De har väl inte du med att göra :o
Skrikit åt en lärare: Inte vad jag kan minnas
Kysst någon och sedan ångrat dig: mm
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Hehe.
Några smycken som kostat över 1000kr: Vet inte riktigt :p
Snusat: ;)
Druckit alkohol: Nejdå, aldrig i hela mitt liv :o

11. DAGENS:

Klädsel: Två par strumpbyxor, ett par sockar, shorts, t-shirt och en tunn kofta :)
Frisyr: Utsläppt fast luggen i en klämma
Vill ha: 22 December!!!
Låt: Har ingen dagens låt :o
Drog: Lite amfetamin
Saknad: K
Sjuka: Kli sjuka. Kliar överallt på mig just nu :o
Köp: Jag har inte köpt ett knyst idag :o
Godis: Inget, jag kommer vinna alltihopa! :D
Attityd: Ingen vad jag vet. :o
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången imorse: Jag är pigg och glad, tjalalalalaaa

6 FÖRSTA:

Bil: Novan tillsammans med syrran?
Kärlek: Vår katt kanske? xD
Husdjur: Mamma och pappa hade en katt (tutan) när jag föddes, men mitt första egna var väl en kanin :p
Semester: Utomlands var kanske bulgarien eller turkiet? :p
Jobb: Sommarjobb var på ett äldreboende :p
Konsert: A-teens tror jag ;)

10 SENASTE:

Personen som sms:ade dig: S
Personen som du kramade: Linnéa
Personen som ringde dig: Felle
Personen som du ringde: Mamma
Personen du sa ’jag älskar dig’ till: Jag vet inte :o
Alkoholdrycken: Baccardi grand melon (eller vad den hette) blandat med fruktsoda. MUMS! ;)
Bilfärd: e4an till huset :)
Filmen du såg: Vet inte vad den heter:o
Gången du grät: Typ för två veckor sedan kanske?
Måltiden: Nudlar

8 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: VIllvillvill, men vågar vet jag inte :o
Våga hoppa bungyjump: Hade chansen förra sommaren men vågade inte, fast jag vill! :D
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja! skulle inte vara helt fel ;)
Kalla dig själv lycklig: Ibland
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Om jag blir tvungen
Kunna springa 50mil: Aldrig :o

8 VAD:

Gör du just nu: Funderar på vad jag ska klä ut mig till ikväll :o
Ska du göra imorgon: Vara hemma själv, vet inte vad som händer :p
Säger du till dig själv när allt känns svårt: De blir bättre! :)
Har du med dig in på bion: en vän och popcorn (a)
Är det för färg på dina byxor: De är strumpbyxor o de är ett par svarta :p
Är det för väder hos dig just nu: grått :(
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Utseendet?
Skulle du göra om du vann på lotto: Resa, skaffa en lägenhet, ge en resa till mamma och pappa och ge något till syrran som hon vill ha!

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Strumpbyxor
2. Strumpbyxor
3. Sockar
4. t-shirt
5. Tröja
6. Smink
7. Underkläder

6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet:
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18, PÅ MÅNDAG
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Tror typ de
Använder du huvtröjor: Ibland, ja!
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: Båda, men blir piercing på typ tisdag :]
Kommer du bäst överens med personer av samma eller motsatta könet: Beror på!

5 VAL

Solnedgång eller soluppgång: Båda är bra
Sommar eller Vinter: Sommar helst men vintern kan vara bra när man kan köra skoter! :)
Vilken ålder har varit bäst hittills: Inte en aning :o
Sova på sida, mage eller rygg: Sida och mage :D
Kramar eller kyssar: Båda:)

4 JAG GILLAR:

1. Familj
2. Ledigt
3. säger som linnéa också, mat :]
4. vänner

3 JAG GILLAR INTE

1. Spya
2. Idioter
3. kyla

2 JAG VILL

1. Ha värme

2. 22 december

1 PUSS TILL:

INGEN FÅR EN PUSS AV MIG IDAG! :D MOHAHAHA!!!


Kommentarer
Postat av: Torleif

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18, PÅ MÅNDAG



LURIFAX:D!



kuligt med listor =)

2010-11-03 @ 12:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0