Vi känner varandra i tusen fenomen

Är så fruktansvärt trött idag. Jobbade idag 8-13.15 som jag skrev igår att jag skulle göra. Och de gick rätt bra. satt i kassan 1 timme. Resten av timmarna var jag lite överallt. Sista timmen satte jag och simon oss i personalrummet och drack kaffe/choklad/te en stund, eller rättare sagt, flera små stunder. När jag väl hade fått ut min choklad (var lite krångel) så ringde Mona och ville ha mig i kassan. När jag kunde gå därifrån och satt mig igen så ringde hon igen och det var något. När vi inte satt den där sista timmen så gick vi bara runt i affären och gjorde.. ingenting. Så mycket gör vi på mitt jobb. Haha, nej de brukar vara mer att göra och vi brukar måsta stressa ihjäl oss. Men söndagar är alltid slappa typ. :p

Annars har jag varit i stan idag och shoppat loss på en massa nödvändigheter och onödigheter. Fick bli lite småsaker, bland annat ett halsband till notus (mamma köpte ett koppel också) i reflex, så nu jäklar ska bilisterna se han! Köpte också hårspray, kajal, piling, och sånt. (Ska jag vara ärlig så minns jag inte mer jag köpte men mer köpte jag i alla fall:p) Ska snart ta och gå ut med vovven, en långsväng ska det bli. Behöver både han och jag. Så det ska bli nu på en gång! (eller om en stund när jag orkar x))

 

JagSaknarDig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0