Welcome home, Son



Äntligen helg, vad man har längtat. Få sova hur mycket man vill och göra vad man vill. Mmmmhhmmm. Säger jag bara. Skönt! Fast veckan har varit rätt kul ändå. I tordag var jag och kompisarna hos mirre och sen sov jag över hos Angelica. Tack för den dagen, och tack snälla angelica för att jag fick sova hos dig!
I helgen kommer det hände lite saker, på lördag ska jag åka till Piteå och äta middag med släkten på pappas sida. Sen på söndag ska jag vara med mattis och sofia. Resten kan jag inte riktigt avslöja. Jag är lite hemlighetsfull av mig i såna här tider. Mohahaha (6).


Kommentarer
Postat av: angelicaa

varsegod nea! :) det var roligt att du ville det och jäkligt skoj att planera ^^

2010-10-03 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0