26/9 2010

Kvällen igår var inte okej, inte någonstans. Så jag säger bara: Tack Anna för att du finns och för att du har flyttat upp. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig igår. Du är värd mer än guld, du är värd mer än allt annat i världen. Jag älskar dig Kusin!



Har varit och tittat på 8 veckors valpar för ett tag sedan. Så himmelens söta. Man blir ju inte lite sugen på att skaffa hund igen. Synd bara att tiden inte räcker till riktigt. Men nästa höst kanske. Jag och mamma och också slängt massa blommor och även grävt ner några. Så nu är det trist i växthuset och på altanen igen. Om ett tag ska vi he oss iväg till byn också och hyra en film. Blir nog bara en slappar dag men de är väldigt skönt! :)


Kommentarer
Postat av: linnéaJ

Det lät inge bra det... :/



du har blivit utmanad, kolla min blogg ;D

2010-09-26 @ 18:19:54
URL: http://infantilisk.blogg.se/
Postat av: angelicaa

varför va det inte roligt igår? :/

2010-09-26 @ 18:47:11
Postat av: angelicaa

varför va det inte roligt igår? :/

2010-09-26 @ 18:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0