blablalba

Har inte så mycket att göra så jag skriver igen. Fast jag har inte så mycket att skriva om egentligen. Kan ju säga att jag inte gjort mycket idag och haft sjukt tråkigt, men det är väl de man ska ha när man är sjuk så man ligger och vila. Men ADHDn i mig säger något annat. Den vill vara uppe och studsa men kroppen säger något helt annat och vill bara dö. Så tyvärr så händer det inte så mycket. Jag ser One tree hill, snyter mig, sitter vid datorn, snyter mig lite igen och ser one tree hill. Men nu har jag bara ett avsnitt kvar av allting som har kommit ut och de avsnittet är så himla hemskt så jag vill inte riktigt se de. Men som tur är börjar One tree hill om igen så då får jag reda på hur allting reds ut.
Nu är det massa tjatter i köket och Notus gnäller och vill dit så måste ta och försöka få tyst på han. Nu är han inte glad heller på mig, snacka om humörsvägningar. Bäst att kila!


Kommentarer
Postat av: linnéa

haha, man kan se framför sig hur din insida vill agera! ;)

2010-09-02 @ 22:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0