Den som lever får se

Då har man jobbat klart för dagen, ätit middag, gått en promenad med vovven, och dött i soffan en stund. Jag ska strax gå och dö i soffan igen men pappa sover där och tar upp så förbannat stor plats. Jag har lust att putta ner han på golvet så får han sova där. Lovar att han skulle fortsätta sova om han hamnade på golvet. Skulle vara sjukt kul att prova men tror de får bli en annan gång, han får ju inte skada sig nu när han och mamma åker till turkarna imorgon. Annars är det inte så mycket som händer ikväll, ska väl sova på någon timme så att man blir friskare imorgon så man orkar jobba igen och sen slänge sig på cykeln, cykla hem i full fart, slänga i sig maten och slänga sig in i bilen och ut på e4:an för att ta bussen till ånäset. Alllt detta ska jag hinna på typ 45 fem min. Till och med mindre om vi blir sen på jobbet. Aja, vi ser väl om jag lyckas eller inte. Blir intressant vill jag lova eftersom jag inte burkar vara så snabb i vissa fall ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0