:)

Godkvällens.
Mår mycket bättre nu, snorig, huvudvärk och hostar men ingen feber nu. Har haft tidigare idag men den har försvunnit. Skönt! Kanske man kan börja leva imorgon igen så kan man fara och jobba. Idag har det inte hänt så mycket, sätt sista one tree hill avsnittet och twilight. Sen tre till sex idag har jag suttit och redigerat en massa bilder jag och felle tog för ett tag sedan. Har också fått det där samtalet jag väntat på, känns riktigt bra de där stället. De skulle ringa upp nästa vecka igen och jag skulle få en ungefärlig tid. Äntligen säger jag bara! NU ropas det på mig så kan inte skriva mer eller visanågra bilder, om ni ändå vill se bilderna så gå in på min bilddagbok ni som är medlemmar :)

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: linnéa

det lät som en riktigt skön dag faktiskt!

och jag måste ha oth avsnitten av dig:]]]?

2010-09-04 @ 00:33:21
URL: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0