Från kylan in i värmen



Sitter här Med två datorer, massa papper och en kopp te, syrran har även slängt hit en chipspåse men den har jag inte börjat mumsa på. (Mattis, min nyttigvecka börjar nästa vecka, jag lovar!) Läxan är snart klar som tur var, är så sjukt less. Har hållt på med fotografisk bild uppgiften och den var inte okej för jag fattade typ ingenting av frågorna typ. Men då är jag lite trög också så kan vara de. Men nu är den som sagt snart klar och jag kan göra annat. IDOL börjar ju nu så bäst att skynda sig innan man missar allt för mycket! Intressant med mitt läxprat jag vet men ni kan ju sluta läsa när somhelst om ni inte tycke de är intressant så. ;)

Har inte heller fått de där samtalet jag väntar på, hoppas på att de kommer imorgon så man får någon tid någon gång. Behöver verkligen de! Fast är så jäkla nervös, tänk om jag inte trivs med personen och allt går åt helvete. Nej, tänk potitivt! Det kommer nog gå bra :)

Jag saknar dig fortfarande,
Varje dag, varje minut och sekund,
<3


Förresten kan jag inte ladda upp bilder för tydligen är dom för stor a när jag försöker på den här datorn, dessutom har jag knappt några bilder här. Och de som är sparade har ni redan sätt typ en miljon gånger. Hur kul är de på en skala egentligen?!

Nu blir det IDOL!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0