Galet

Ånter i ånäset. Katten är galen. Syster är galen. Ja, som det brukar vara då. Nu väntas det te och godis om inte syster äter upp mitt godis innan jag hunnit smaka på de. Brukar vara så ibland. Och mattis, om du läser de här: Som jag skrev i en kommentar på din och linnes blogg så får jag tröstäta godis eftersom jag har varit sjuk halva veckan och fortfarande är förkyld. Men till veckan så kör vi igång på riktigt. :D

Nej, nu skriker teet på mig att de vill bli uppdrucket så bäst att lyda om man inte vill ha teet över sig. Te brukar inte vara lugnt vill jag lova!

Förresten, jag har tänkt tatuera mig igen. Enbart text denna gång, har ni något förslag? :D

Kommentarer
Postat av: linnéa

Haha är teet lika vilt som äpplet var idag? ;D



Jag tycker du ska tatuera typ "AnnikaStubb" på svanken eller typ.. delikat trosuppfattning på innerarmen, du vet där jesper har sin tatuering. Hur låter det?:)

2010-09-06 @ 12:33:32
URL: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0