Glee och älskade oth <3

Skolan idag var bara flummig, har inte mer att säga om den än att den var just flummig. Efter skolan åkte jag till ånäset där emma väntade på mig och vi tog bilen till bureå där vi snyltade mat av farmor och farfar. Småplättar. Så himla länge sedan det var man åt småplättar man oj så gott. Nu är vi tillbaka i änåset, jag har duschat och nu sitter vi och ser Glee. Mycket bra! Sen blir det sängen och se One tree hill. Ännu bättre!!! <3<3
Julian, inte ful!

Förresten måste jag berätta en väldigt rolig sak farmor sa när vi var där och åt. Hon modellade för mig med sin nya jacka. 
Jag: Den var ju jätte snygg!!! 
Farmor: Det vad farfar som valde den, han vill att jag ska ha cooola saker!
HAha, jag typ dog när hon sa de. Kanske inte låter kul men i just den stunden var de hur kul som helst. Inget farmor brukar slänga ur sig sådär. xD
Hon är cool, farfar också! :D

Kommentarer
Postat av: linnet

JULIAN!

2010-09-30 @ 22:31:56
URL: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0