Here comes the sun

Händer inte så mycket på dagarna för mig. Det enda som händer är väl att jag går i skolan. Sen är det bara att åka hem med bussen och laga mat sen är klocka så mycket så man hinner som inge mer. Men det funkar ändå. Jag får leva livet på helgerna istället. Fast de gör jag typ inte heller för jag jobbar rätt ofta. Men jag ska inte klaga, det är jag som valt att gå skola i Umeå, bo i Ånäset och arbeta. Dessutom är jag ändå rätt nöjd. Jag hinner ju vara med kompisar på helgerna en stund i alla fall. :)

På tal om kompisar, ni som läser bloggen, jag och felle tänkte styra ihop en fest den 24 september. Först hemma hos någon och sedan ut på station 8. Någon som är på? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0