Inte så vidare kul fakta men lite fakta ändå :p

Jag blev nominerad av linnéaj
Dom som är nominerade måste skriva ett inlägg på sin egen blogg.
I det inlägget ska du skriva 6 fakta om dig själv
- och sen nominera 6 andra bloggare

1. Jag hatar spindlar
2. Jag ÄLSKAR valpar (bara för att jag var hos tre stycken idag<3)
3. Jag älskar att sova (härmar linnéa:p)
4. Jag är grymt mörkrädd. När jag bodde själv i lägenheten i umeå och skulle tvätta så ringde jag alltid mamma eller pappa när jag gick till tvättstugan.
5. Jag fantiserar alltid om att någon förföljer mig när jag är ute och går och får typ panik. :p
6. Jag och mamma har satt diagnosen ADD på mig (samma som ADHD fast utan hyperaktivitet). Ska bli spännande och se om de stämmer när jag gör en utredning.

Jag utmanar:
Linnea och Mattis
Mirre

Nu hinner jag inte utmana felr för mamma och pappa rpoar på mig. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0