jaöfd

Somnade i soffan kring sju tiden igår och sov till åtta då syrran väckte mig för jag hade bett henne de för jag ville se idol. men såg inte sllt för mycket på de utan sov lite ut i mellan. Efter idol gick jag och la mig i sängen och somnade direkt. Snacka om trött jag var. Dessutom sov jag, linnéa och angelica en stund på skolan på en föreläsning. Men nu är man kanske lite piggare i alla fall. Det var i alla fall skönt att sova så mycket :)

Idag ska jag till bureå för att hämta en massa saker som jag behöver till fredag. sen blir det tillbaka till ånäset och sova ännu mer. eller jag ska se One tree hill och sen sova. :)

Nu ska jag sno en telefon och ringa om AUP plats. lycka till till mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0