Min helg

Helgen har varit kanon, verkligen. Det började i Fredags, jag, mattis och sofia bestämde att jag skulle komma till dom. Så när jag steg av bussen traskade jag iväg till dom, när jag var där umgicks vi en stund och drog sedan upp till stan. Vi skulle gå och fika men de var stängt så vi traskade iväg på ica och köpte massa onyttigheter sen kom mattis pappa och hämtade oss för vi skulle ta bilen. Men när vi satt och väntade på han kom en alkis och började snacka med oss. Vi var så snälla att han fick en kaka när vi skulle åka. Vi åkte hem när vi släppt av classe. När vi kom hem käkade jag en kycklingsallad och mattis och sofia åt kladdkaka. Sen åt vi en massa mer. Helt plötsligt, typ 11 på kvällen fick vi en impuls och drog upp till stan igen. Vi besökte mattid klasskompis som hade fest. Där var de bara fjortistjejer och killar som gjorde sugmärken på varandra. Vi stannade inte där så länge för dom skulle vidare så vi följde dom. Vi åkte till leos, så himla kul ställe. SJag ska lätt dit och roa mig en dag med barnen. Fast vi blev utslängda rätt fort, FLarna hade fest där så vi fick inte vara där egentligen, så då åkte hela gänget på typ ok och var där tusen år innan vi bestämde oss att vi skulle tillbaka till leos och gå in igen men då var polisen där och skickade ut typ alla människor så jag, mattis och sofia drog hem igen. Och då var kvällen slut. Men fytusan vad kul de var! :)
I lördags gick jag och syster över till kusinSandra för att leverera lite tomater till Kian som är tokig i tomater. Vi fastnade där ett tag och bara snackade skit. När vi gick hem hände det inte så mycket vad jag kan minnas. Vid sex kom carola och åt hos oss och sen drog jag och syster till Kusinanna och var där ett tag tills syster skjutsade mig till stan där jag mötte upp felle och ludvig och andreas. Fast andreas for efter en stund och jag, felle och ludde gick på bio, såg i rymden finns inga känslor. Typ den roligaste filmen på länge. Lätt värd att se! Efter bion drog vi hem till felle och satt där och snackade och flummade, ludde var helt psykad. Det var kuuul. När ludde for hem löste jag och felle korsord och sen sov vi.
Idag har det inte hänt allt för mycket, sussie kom och hämtade mig rätt tidigt så hann inte umgås med felle så mycket. Hemma hände de inte mycket. Åkte till konsum och handlade lite, åkte hem, ¨åkte tillbaka till konsum, åkte hem, åkte till  konsum igen, åkte hem, gick ut med notus, cyklade till konsum. De är typ min dag. Kanske överdrev lite konsumbesöken men har varit där minst 3 gånger idag i alla fall. Inte lite. Men de är inte alltid så lätt. x)
Resten av kvällen blir det inte mycket. Blir nog bara att duscha notus och sen lägga mig tidigt då det är lite brist på sömnen. Men nu ska jag gå vidare i internetvärlden. Adjöken! :)



Kommentarer
Postat av: angelica

hahah va ni seriöst inne på leos lekland? ;D

2010-09-19 @ 21:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0