snart pengar :D

Tjosan igen. var 1 dag och 22 timmar sedan jag skrev ett inlägg om det ska vara exakt. Men det kan ju inte vara så kul att veta, eller vissa kanske tycker de. Har inte så mycket intressant att säga annars så jag tar de som är lite mindre intressant.
Veckan har börjat,
ni: nähä, har den. Trodde fortfarande det var lördag.
jag: tyvärr måste jag meddela att ni har fel, ni kan sluta festa. Sov er igenom bafyllan och återvänd på torsdag. VI ses då fylleskallar. ;)
Nej men allvarligt talat. Det är tisdag, skolan har börjat igen och allt rullar på. Har lite skolarbete jag måste göra man kommer inte riktigt igång med de, dessutom är det ju inte så lätt att göra något när jag har glömt boken i skolan. Förresten, någon som vill dö på morgonen mer än jag? Det är inte lite kallt. Imorse var det ju galet. Mina händer gick typ sönder och min näsa skrymte ihop. Inte okej! Men jag överlevde istiden och jag hoppas ni andra också gjorde det. Nu ska jag ta syrran under armen och vi ska slå ihop våra smarta hjärnor. Eller det är väl bara min hjärna som är smart, hennes är en annan femma.
Och som vanligt när jag är i ånäset blir det inte mycket bilder här i bloggen. Hoppas ni överlever de också. Vore inte kul om ni avled bara för att jag inte lägger in några bilder. Adjöken! :D

Kommentarer
Postat av: anuskorven

seriöst, din delikata trosuppfattning är heltokig kombinerat med din skrymta näsa!



väntar med spänning på bilder, xoxo!

2010-09-29 @ 09:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0